خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی
نوشته شده توسط : محمد جوادی

 

خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
29 تیر 1391 خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
من وایمکس 512 مبین نت دارم در شهرستان بندرعباس سسرعتش فوق العاده شده ، خرید شارژ ایرانسل بانک ملی قطعی ها خیلی زیاد !!! پشتیبانی تهران هم هیچکاری نمیکنه ! من سوال کردم از نمایندگی ، گفتند تعداد مشترکین بیشتر از حدی شده که بی اس های نصب شده جوابگو باشه بهمین خاطر اکثر کاربرا پرش سیگنال دارن ، من هم دقیق اینترنتم مثل آقا داوود شده

میگفت به جاش وقتی روز سیستم رو خرید شارژ ایرانسل بانک ملی روشن میکنم و استفاده میکنم ترافیک بیشتری میبره پس گول 2-8 رایگان بودنشو نخورید.بهترین سرویس اینترنت ای دی اس ال پارس انلاین که هم سرعت خوبی داره هم واقعا از 2 تا 8 رایگانه.من که فردا میرم ایرانسل بگیرم خدایا خیرش کن.
مشاهده شماره های "فهرست طلایی" *130*3*4*3# خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
تبدیل یک کرم به پولسازندگان کرم چرا آنها را می سازند؟ آیا دلیل مالی نیز برای این کار دارند؟جواب مثبت است. آنها می توانند کرم کامپوتری خود را به پول تبدیل کنند. ماجرا به این ترتیب است که ابتدا یک سازنده کرم، بدافزار خود را در ازای پول تحویل پخش کننده می دهد. سپس پخش کننده عزیز از راه های مختلف کرم را در شبکه‌های کامپیوتری و اینترنت رها خرید شارژ ایرانسل بانک ملی می کند. یکی از راه ها ارسال آن از طریق ایمیل است. راه دیگر قرار دادن لینک دانلود آن در یک سایت با عنوان یک نرم افزار مفید است. پس از مدتی تعدادی از کامپیوترها به این کرم (که چون اکنون تحت اینترنت کار می کند می توان آن را بات نت نیز نامید) آلوده می شوند. سپس فرستنده اسپم آدرس اینترنتی (IP) آنهایی را که آلوده شده اند، به باج گیرها می دهد. کار باج گیر این است که با تهدید افراد مختلف به پاک کردن فایل های مهم کامپیوترهای آلوده شده (که ممکن است متعلق به یک شرکت ثروتمند باشد) از آنها پول دریافت کند. این توضیح مختصری از تبدیل یک بدافزار به پول است. بدیهی است که افراد درگیر در این پروسه همیشه سه نفر نیستند و ممکن است تمام مراحل بالا توسط یک نفر انجام شوند.
* خرید آهنگ مشترکین با استفاده از یکی از روشهای پیام کوتاه خرید شارژ ایرانسل بانک ملی (SMS) . تلفن گویا (IVR) ، سایت آوای انتظار همراه اول (می توانند نسبت به خرید آهنگ (با قیمت هر آهنگ ماهیانه 5000 ریال) اقدام نمایند.
كسيكه مي خواهد موضوع ديني را به نسل جوان بياموزد بايد آگاهي و اطلاع كافي داشته باشد. آگاهي از تعاليم ديني و عبادت داشته باشد. از شرايط فرد و روح و روان او و عاطفه اش باخبر باشد شرايط زمان و مكان را بداند تا بتواند آموزش صحيح خرید شارژ ایرانسل بانک ملی را داشته باشد.
ـ عرصه‌هاي كاري در روابط خرید شارژ ایرانسل بانک ملی عمومي
12 مرداد خرید شارژ ایرانسل بانک ملی 1391
5- دکمه مربع # خرید شارژ ایرانسل بانک ملی را فشار دهید.
4- ساختار و روند آغازين پايه خرید شارژ ایرانسل بانک ملی گذاري يک ارتباط امن
آشنایی با GPRS خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
امام صادق (ع) در پاسخ معاويه بن وهب كه درباره بهترين وسيله محبوبيت و تقرب بندگان به خرید شارژ ایرانسل بانک ملی پروردگار پرسيده بود، فرمودند : « ما اعلم شيئاً بعد المعرفه الله افضل من هذه الصلاه: بهترين وسيله محبوبيت و تقرب بندگان به پروردگار پس از معرفت خدا، نماز است.»
اهداف و عملکرد خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
همچنين در حال حاضر و با استفاده از خدمات موجود در ويترين، ارسال پيام كوتاه بصورت انبوه نيز امكان پذير مي باشد.توجه: برای ارسال پیام کوتاه به صورت انبوه (برای بیش از 100 مشترک)، لطفا مشخصات شرکت خود را به همراه درخواست به خرید شارژ ایرانسل بانک ملی ایرانسل ارسال کنید..ارسال پیام چند رسانه ای از طریق وب (Web MMS): با این سرویس، مشترکین ایرانسل می توانند بدون نیاز به گوشی، پیام چند رسانه ای بفرستند. کافیست پس از ورود به ویترین ایرانسل، به "ارسال پیام چند رسانه ای از طریق وب" در قسمت "ارسال پیام" رفته و به هر شماره ایرانسلی که دوست دارید -در صورتی که ثبت نام سرويس پيام چند رسانه اي را انجام داده و تنظیمات مربوط به پیام چند رسانه ای را داشته باشيد- پیام چند رسانه ای ارسال کنید. به این ترتیب می توانید از خدمات ویژه این سرویس مانند "آلبوم MMS" و "دفترچه تلفن" نیز بهره ببرید.
 مشخصه صدا خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
نکته‌يي که در اين ميان اهميت دارد قائل شدن تمايز ميان نسبت بالارفتن امنيت و اندازه‌ي کليدهاست. با وجود آن که با بالارفتن اندازه‌ي کليد (تا ۱۰۴ بيت) امنيت بالاتر مي‌رود، ولي از آن‌جاکه اين کليدها توسط کاربران و بر اساس يک کلمه‌ي عبور تعيين مي‌شود، تضميني نيست که اين اندازه تماماً استفاده شود. از سوي ديگر همان‌طور که در قسمت‌هاي پيشين نيز ذکر شد، دست‌يابي به اين کليدها فرايند خرید شارژ ایرانسل بانک ملی چندان سختي نيست، که در آن صورت ديگر اندازه‌ي کليد اهميتي ندارد. متخصصان امنيت بررسي‌هاي بسياري را براي تعيين حفره‌هاي امنيتي اين استاندارد انجام داده‌اند که در اين راستا خطراتي که ناشي از حملاتي متنوع، شامل حملات غيرفعال و فعال است، تحليل شده است. حاصل بررسي‌هاي انجام شده فهرستي از ضعف‌هاي اوليه‌ي اين پروتکل است :
قدير پور رستم ، مدل هاي اعتماد بر بستر کليد عمومي ، کتاب مقالات چهارمين خرید شارژ ایرانسل بانک ملی همايش ملي دانشجويي،انجمن کامپيوتر ايران ، 1381
برای خرید روی یکی از لینک خرید شارژ ایرانسل بانک ملی های زیر کلیک کنید
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
100،000 97.087 2.913 10 خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
عادت هاي خوب امنيتي يك سري عادت هاي خوب در زمينه امنيت اطلاعات خرید شارژ ایرانسل بانک ملی كامپيوتري وجود دارند كه اگر رعايت شوند به ميزان قابل توجهي احتمال از بين رفتن يا دسترسي ديگران به اطلاعات موجود در كامپيوتر را كاهش مي دهند.

- در نظر داشتن شرايط سن، جنس، خرید شارژ ایرانسل بانک ملی تفاوتها و...
# رمز ۵ تا ۸ رقمی * مبلغ * شناسه ایرانسلی * ۱۴۲ خرید شارژ ایرانسل بانک ملی *

• اطلاعات شخصي از قبيل آدرس يا شماره حساب بانكي يا شماره كارت اعتباري را در email ها وارد نكنيد يا آنها را در فيلدهاي خواسته شده در يك سايت غير ايمن وارد نكنيد بنابراين هميشه قبل از دادن اين اطلاعات مطمئن شويد در يك سايت ايمن هستيد و بعد شماره كارت اعتباري خود را براي خريد وارد كنيد. تشخيص يك سايت ايمن از غير ايمن معمولاً بسيار ساده است زيرا يك سرور ايمن با "//https:" در فيلد آدرس ظاهر مي شود و حال آنكه يك سرور غير ايمن با "//http:" شروع مي خرید شارژ ایرانسل بانک ملی شود سرورهاي ايمن اطلاعات شما را به رمز در مي آورند.بنابراين هيچكس به غير از شما و كامپيوتري كه در سمت ديگر است نمي تواند اين اطلاعات را در يافت كند. براي آشنايي بيشتر مقاله ssl چيست را بخونيد
در تئوری‌های حسابداری تلاش به ارائه یک مفهوم جهت تعریف درآمد با توجه به مفاهیم اقتصادی و ویژگی‌های کسب و کار بعنوان یک طرف پارامتر و از طرف دیگر عملیاتی که از عمل خرید شارژ ایرانسل بانک ملی در سودی دیگر صورت می‌پذیرد تعریف می‌شود. اولین تلاش صورت گرفته در این ارتباط توسط ادوارد و بل در سال‌های 1961 و چمبرز در سال 1966 و 1974 بدین مفهوم درآمد تعریف گردید که درآمد عبارتست از وجه نقد جاری تحصیل ناشی از عملکرد واحد تجاری عنوان شد. بر همین اساس مدل مذکور با استفاده از یک معیار تنها جهت اندازه‌گیری درآمد استفاده شده است. به همین دلیل ارزیابی توانایی یک واحد تجاری برای تعامل با روابط سایر عوامل بازار معادل وجه نقد جاری تحصیلی است که منجر به افزایش زیر تعریف می‌گردد.
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
سلام دوستان من خرید شارژ ایرانسل بانک ملی مبین نت 512 دارم مودم پشت بامی سرعت دانلودم میانگینش 65 66 میشه راضیمدر مورد کسانی که گفتن هر 5دقیقه قطع میشه 2باره وصل میشه را 5دقیقه برا منم قبلا این مشکلا بود زنگ بزنی مبین نت میان مودمو آپدیت میکنن درست میشه چون مودمت آپدیت نیست ولی فرستنده ها آپدیت شدهبا کارت دانشجویی الان سرعت 512 و 1024 هم میدنسلام.من وایمکس ایرانسل دارم.عالیه.تنها مشکلش اینه که فیلم دانلود نمیکنه.ینی سرعتش واسه فیلم کمه.من نمیدونم اگه ایرانسل بده pa چرا همه میرن میخرن؟
- و بالاخره عدم عادت به عبادت و در نتيجه خرید شارژ ایرانسل بانک ملی نداشتن روحيه لازم براي اين برنامه
مرکز گواهي براي آنها گواهي‌نامه‌اي صادر مي‌کند که صحت انتساب کليد عمومي را به هر شخص دارنده گواهي تاييد مي‌کند. کليد خصوصي هم کليد شخصي و منحصر به فردي است که محرمانه و در اختيار شخص است خرید شارژ ایرانسل بانک ملی و فرد ديگري نمي‌تواند به آن دسترسي يابد.امضاي ديجيتال مبتني بر روش‌هاي رمزنگاري از طريق کليدهاي عمومي و خصوصي است. يک متن يا پيام رمزنگاري شده بي‌مفهوم است و فقط کسي مي‌تواند به معني و مفهوم آن پي ببرد که داراي کليد خصوصي باشد.- در حال حاضر از امضاي ديجيتال در کشورهاي ديگر چه استفاده‌هايي مي‌شود؟
سایبر پیشوندی است برای توصیف یک شخص، یک شی، یک ایده و یا یک فضا که مربوط به دنیای کامپیوتر خرید شارژ ایرانسل بانک ملی و اطلاعات است. در طی توسعه اینترنت واژه های ترکیبی بسیاری از این کلمه سایبر بوجود آمده است که به تعدادی از آنها اشاره می¬کنیم:‍ فضای سایبر (Cyberspace)، شهروند سایبر (Cybercitizen) ، پول سایبر (‍Cybercash)، فرهنگ سایبر (Cyberculture )، راهنمایی فضای سایبر ( CyberCoach ) ، تجارت سایبر ( Cyberbussines ) ، کانال سایبر ( Cyberchannel ) و ….واژه “فضای سایبر” را نخستین بار ویلیام گیبسون نویسنده داستان علمی تخیلی در کتاب نورومنسر “Neuromancer” در سال ۱۹۸۴ به کار برده است.
- خرید شارژ ایرانسل بانک ملی يادآوري نعمتهاي خداوند
جمع‌بندیيکی از ويژگی‌های بارز پلی‌بوک، امکان هماهنگی و يکپارچه شدن با اسمارت‌فون‌های بلک‌بری است (متأسفانه در حال حاضر اسمارت‌فون بلک‌بری در اختيارمان نبود تا اين قابليت را آزمايش کنيم.) افزايش استقلال پلی‌بوک از هندست‌های RIM مزيت ديگری است که شرکت در این نسخه لحاظ کرده‌است. قضيه از اين قرار است که پلی‌بوک هم مانند بسياری از تبلت‌های ديگر‌ برای فعال‌کردن بعضی از امکاناتش به يک دستگاه جانبی (مثلاً کامپيوتر يا اسمارت‌فون) نياز دارد. قبلاً برای اين کار حتماً بايد از يک دستگاه بلک‌بری استفاده می‌کرديد اما در نسخه جديد اين محدوديت رفع خرید شارژ ایرانسل بانک ملی شده‌است و برای فعال‌سازی تبلت می‌توانيد از دستگاه‌های ديگر نيز استفاده کنيد. از جمله محدوديت‌های بلک‌بری نيز به چند نمونه اشاره کرديم، مضاف بر اين‌که برخی از برنامه‌هایی که در تبلت‌های ديگر رايج هستند (مثل چت اسکايپ يا برنامه‌های پيام‌رسانی فوری) هنوز در پلی‌بوک بومی نشده‌اند. علاوه‌بر اين، هرچند راحت‌تر بود که RIM سرويس ابری Dropbox را در تبلتش بومی کند، هنوز می‌توان سرويس‌هایی مثل Dropbox و Box.net را مستقیماً از طریق وب به‌کار گرفت. در روزهای اول RIM شروع موفقيت‌آميزی داشت
رئیس کمیته فناوری اطلاعات IT ایران اعلام کرد:رشد ۲۲۷ درصدی شماره تلفن اپراتور همراه اول در استان اصفهانمهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۱خبرگزاری ایمنا: رئیس کمیته فناوری اطلاعات IT ایران گفت: تعداد ۴ میلیون و ۱۳۱ هزار شماره تلفن اپراتور همراه اول فعال در استان اصفهان خرید شارژ ایرانسل بانک ملی وجود دارد که در مقایسه با سال ۸۵ با رشد ۲۲۷ درصدی روبه‌رو است.به گزارش ایمنا سید فاضل زمانی تعداد شهرهای زیر پوشش تلفن همراه در استان اصفهان را شامل ۱۰۴ شهر دانست و اظهار داشت: یک‌هزار و ۵۷۴ سایت BTS در این استان نصب شده که نسبت به شش سال گذشته ۱۱۴ درصد رشد دارد.
• در صورت خريد رمز از نشاني اينترنتي همراه اول مشكلات خود خرید شارژ ایرانسل بانک ملی را با پست الكترونيكي charge@mci .ir در ميان بگذاريد.نحوه وارد کردن شارژ همراه اولپس از این که کد شارژ همراه اول را از سامانه خرید اینترنتی کارت شارژ دریافت کردید، کد زیر را در گوشی همراه خود وارد کنید.برای اطلاع از باقیمانده شارژ سیم‌کارت همراه اول‌تان نیز باید کد زیر را وارد کنید.در هنگام فعالسازی رمز شارژ الکترونیکی خود دقت نمایید، زیرا در صورت تکرار بیش از ۴ بار خطا در ورود رمز، سیم کارت شما قفل شده و وارد لیست سیاه می شود. در این صورت برای برقراری مجدد ارتباط ،‌ به دفاتر خدمات ارتباطی ، مراکزتلفن ثابت (درتهران ) و ادارات مشترکین (سایراستان‌ها) مراجعه و یا با مرکز اطلاع رسانی تماس حاصل نمایید.
• برای دریافت فهرست ده آهنگ پیشواز برتر، یک پیام کوتاه بدون متن به ۷۵۷۳ ارسال کنید یا عبارت DAH را در یک پیام کوتاه به ۷۵۷۵ ارسال کنید.برای مشاهده آهنگ های داغ و پرطرفدار، یک پیام کوتاه بدون متن به ۷۵۷۵ ارسال کنید.برای دریافت فهرست جدیدترین آهنگ‌ها، عبارت J را در یک پیام کوتاه به ۷۵۷۵ ارسال کنید.برای دریافت فهرست خرید شارژ ایرانسل بانک ملی آهنگ‌های پیشنهادی ایرانسل، عبارت PI را در یک پیام کوتاه به ۷۵۷۵ ارسال کنید.برای دریافت مشخصات یک کد آهنگ مشخص مثل ۱۰۰۱۰۰، عبارت JK۱۰۰۱۰۰ را به ۷۵۷۵ ارسال کنید.
گانگسترها در دنياي مجازيگانگسترها بيش از 10000 وب سايت را براي بدست آوردن خرید شارژ ایرانسل بانک ملی رمزهاي بانكي آلوده كرده اند. گانگسترها در حال حاضر حمله اي جديد را شروع كرده اند حمله به وب سايت ها! آنها متخصصين ماهري در زمينه هك و امنيت اينترنت و برنامه نويسي را به استخدام خود در آورده اند تا بتواند اهداف جنايتكارانه خود را در دنياي مجازي به پيش ببرند.
از جمله اقداماتي كه در اين مورد مي توان انجام داد آن است كه والدين از طريق مدرسه در جريان كامل محتواي آموزش كتابهاي درسي درخصوص نماز قرار گيرند و خرید شارژ ایرانسل بانک ملی در منزل نيز در راستاي آن محتواها به تقويت رفتار فرزندان خود بپردازند.
۳.از آهنگ پیشواز خود لذت ببرید!در صورت تمایل می توانید طی مدت ۳۰ روز خرید شارژ ایرانسل بانک ملی آهنگ خریداری شده را به رایگان با آهنگ دیگری جایگزین کنید. برای آشنایی با نحوه جایگزینی به جدول های «عملیات پایه» در ادامه مراجعه کنید. برای مثال اگر مایل به جایگزینی آهنگ ۱۰۰۱۰۱ با ۱۰۰۱۰۲ باشید با شماره گیری دستور زیر این جایگزینی انجام می شود:۷۷۷*۶*۱۰۰۱۰۱*۱۰۰۱۰۲# [yes/OK]

برای حل این مشکل سعی کنید همیشه نرم افزارهایتان را به روز نگه دارید. خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خصوصا به روز رسانی های امنیتی (Security Updates) را حتما نصب کنید.
شبکه توزیع خدمات جیرینگ شبکه گسترده پذیرندگان جیرینگ در حال حاضر در بیش از 2000 نقطه و در تمامی نقاط ایران در دسترس شما هستند. برای واریز نمودن پول یا برداشت آن از جیرینگ خود، می توانید به پذیرندگان جیرینگ مراجعه نمایید.پذیرندگان جیرینگ قبل از شروع به همکاری، با شرکت در دوره‌های آموزشی و یا استفاده از محتوای آموزشی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی جیرینگ، نحوه کار با جیرینگ را فرا می گیرند تا بتوانند به بهترین شکل با جامعه جیرینگ ارتباط داشته باشند.
فيشينگ يا Phishing در حقيقت يك جعل هويت است به طوريكه جاعل از طريق ايميل هاي تقلبي دست به كار مي شود. به عبارت ديگر وب سايت هايي هستند كه توسط افراد كلاهبردار ساخته شده اند. اين وب سايت ها به گونه اي طراحي شده اند كه كه خود را به جاي يك سرور ايميل سر شناس مانند ياهو جا مي زنند و وقتي قرباني به اين آدرس هدايت مي شود با صفحه اي كاملاً مشابه صفحه ياهو روبرو مي شود و نام كاربري و كلمه عبور خود را وارد مي كند و به اين روش مي توانند خرید شارژ ایرانسل بانک ملی به اطلاعات حساس فرد (مانند اطلاعات حساس بانكي) دست پيدا كنند.
تيپ هاي شخصيتي عبارتند از: شخصيت خودكار، شخصيت سازش پذير، شخصيت بدگمان، افتاده، مبارزه طلب، ماجراجو، مشقاق و اخلاقي و ... با هر كدام از آنها بايد به يك گونه خاص برخورد كرد اما در رابطه با همه آنها اجراي اين ضوابط و اتخاذ مواضع زير خرید شارژ ایرانسل بانک ملی داراي نقش سازنده و جهت دهنده است:
اين نرم افزار مي تواند انواع مختلف Spyware را شناسايي و از بين ببرد. Spywareها كمي جديدتر از آن هستند كه برنامه هاي ضد ويروس بتوانند آنها را شناسايي كنند و از بين ببرند. خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
• فریب نیجریهبه‌عنوان نخستین فریب اینترنتی، حقه نیجریه‌ای هم چنان پرطرفدارترین شیوه کلاهبرداران است. در این حقه به خرید شارژ ایرانسل بانک ملی شما قول یک جایزه و یا ارائه درصدی از پول کلانی داده می‌شود که قرار است آن را از کشور نیجریه خارج کنید. معمولاً در ابتدا از شما خواسته می‌شود تا یک مبلغ اولیه را برای پوشش هزینه‌های بانکی ارائه دهید. مسلم است که به محض دادن پول کلاهبرداران غیب می‌شوند.

- خواستاري پي بردن به اسرار و حقايق جهان خرید شارژ ایرانسل بانک ملی آفرينش و رمز و راز آن.
هر يك از كارگزاريهاي بنگاه از يك گروه، مشتمل بر دستكم يك كارشناس ارشد كه كارگزاري را اداره مي‌كند و يك يا چند كارشناس ديگر كه برنامه‌ريزي و امور اجرايي روزانه را رتق و فتق مي‌كند تشكيل شده است. مدت زماني كه يك كارگزار به يك مشتري اختصاص مي‌دهد به خرید شارژ ایرانسل بانک ملی مجموعه‌اي از عوامل بستگي دارد كه عبارتند از: مقدار پولي كه هر مشتري به بنگاه مي‌پردازد، نرخ تبليغ كارگزار و نظر مديران در مورد ميزان توانايي كارشناسان در ياري رساندن به يك كارگزاري.

خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
DNS (Domain Name Server) شايد به اندازه HTTP يا SMTP شناخته شده نيست، اما چيزي است که به شما اين امکان را مي دهد که نامي را مانند http://www.ircert.com در مرورگر وب خود تايپ کنيد و وارد اين سايت شويد – بدون توجه به اينکه از کجاي دنيا به اينترنت متصل شده ايد. بمنظور تعيين موقعيت و نمايش منابعي که شما از اينترنت درخواست مي کنيد، DNS نام هاي دامنه هايي را که مي توانيم براحتي بخاطر بسپاريم به آدرس IP هايي که کامپيوترها قادر به درک آن هستند، تبديل مي کند. در اصل اين يک پايگاه خرید شارژ ایرانسل بانک ملی داده است که در تمام اينترنت توزيع شده است و توسط نام دامنه ها فهرست شده است.
5 ـ‌ واحد انتشارات و مطبوعات خرید شارژ ایرانسل بانک ملی




:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایران ,
:: بازدید از این مطلب : 330
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: